14 de març del 2013

M'aclame a tu

La ultima vegada que en Manel i jo vàrem tocar junts la guitarra, vàrem acabar, com sempre,  tocant alguna canço de l'Ovidi... "L'homenatge a Teresa", el "Perquè vull", en fi, les cançons que coneixíem. Però ell va comentar que una de les que més li agradaven era el "M'aclame a tu", una preciosa cançó amb lletra de Vicent Andrés Estellés. Jo hi estava d'acord i immediatament ens vàrem posar a treure la música amb la guitarra i ens vàrem conjurar per aprendre la lletra i cantar-la en la propera ocasió.
Això ja no podrà ser, i la veritat és que jo tampoc me l'he apresa. Ara ja no tinc pressa. Algun dia ho faré i li dedicaré. Mentrestant, peró, hauré de conformar-me veient aquest vídeo que voldria compartir amb vosaltres
Joan Albert

2 comentaris:

  1. Quin poema més bonic i quin regal haver sigut musicat pel gran cantautor alcoià Ovidi Montllor, preciosa cançó

    ResponElimina
  2. El próximo 20 de abril de 2013 he de estar en Alcoi.
    Es el pueblo de Ovidi, y también el de mi mujer. Por eso lo considero yo como propio.
    Allí, junto al “Barranc del Cinc, prop d'un romer”, mi pensamiento y mi oración estará con Manel.
    Pepe Sanchez Almela.
    Vila-real (Castelló).

    ResponElimina